GRY

czwartek, 11 grudnia 2014

Moja waga i postanowienia

Jak wiele z nastolatków przyjmujemy się swoją wagą, nie mamy takiej jakiej byśmy naprawdę chcieli.
 Mam 177 i ważę 58 kg, to nie tak dużo no ale przeszkadza mi ta 8 z tyłu..
Gdybył ważył chociaż 50 to by było naprawdę super i nie musiałbym nic w tym zmieniać.
Dostałem centymetr od Zuzi ale boję się obliczyć obwód partii ciała.
Obawiam się tej za wysokiej liczmy którą zobaczę..
Nie ma niczego w moim ciele co bym lubił oprócz obojczyków.
Nie przeglądam się w lustrze jak jestem w samej bieliźnie bo brzydzę się nawet spojrzeć wtedy na siebie..
Nocami ćwiczę, ale nie zawsze i w tym jest problem.
Potrzebowałbym pomocy, nie jedz aż tyle.
Spal jak najwięcej możesz, będziesz szczupły i lekko umięśniony.
Muszę wkońcu wziąć się w garść i popracować nad sobą, od dzisiaj zmienie swoje nastawienie.
Ludzie są tacy szczupli.. szczuplejsi ode mnie i dobija mnie taki widok.
Chciałbym tak jak oni wyglądać






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz