GRY

czwartek, 25 grudnia 2014

Zmiana na dobro lub zło

Nie odczuwam głodu, tak naprawdę nie musiałbym praktycznie wcale jeśćbo po prostu tego nie potrzebuje.
Czyje się dziwnie.. jakbym zaraz miał zemdleć ale nie mdleje.
Mój organizm nie potrzebuje pokarmu, wystarczy mu tylko woda lub sok.
Nie mam siły na nic, czuje że mój organizm jest osłabiony.
Ciężko jest mi się poruszać, a co dopiero podnosić coś.



Brakuje mi bliskości z kimś, moje sny nie przestają mnie napastować.
Ciągle się pojawiają, nie chcą ustępować.
Czasami śnią mi się miłe i przyjemne rzeczy.. Ale czasem..
Dobijają mnie jeszcze bardziej, przypominają mi o straceniu kilku osób w moim życiu.
Zarazem są w nich trochę miłości, czułości i erotyki.
Osoba która była by ze mną w związku i chciała ze mną seksu niestety nie mogłaby na mnie liczyć.
Nie po tym co się stało.. może gdyby miało mieć takie miejsce powiedziałbym wtedy komuś o tym.
Nie każdy musi o tym wiedzieć, ludzie czasami nie chcą mówić o niektórych sytuacjach..

2 komentarze: