GRY

sobota, 6 grudnia 2014

Wstęp

Aby was nie zanudzić na śmierć napiszę w skrócie, założyłem ten blog aby przelać swoje uczucia. Lepiej na klawiaturę niż na własne ciało, z tym musicie się ze mną zgodzić.
Będę się z wami dzielił moimi przeżyciami jak i drobnymi rzeczami.

Mam 16 letnim chłopakiem cierpiącym na bezsenność
 i depresję.
Potrzebuje opieki psychologicznej dlatego chodziłem 
do państwowego, niestety mój stan się nie polepszał
 i postanowiłem z niego zrezygnować.
Przez 3 moją próbę samobójczą wylądowałem w szpitalu 
i chodzę teraz do prywatnego psychologa.
Jestem przeciętnym nastolatkiem mający problemy 
jak każdy człowiek.
Mam 1 przyjaciółkę Zuzę i nie potrzebuje nikogo innego, oczywiście mam też innych znajomych ale dobrze
jest że ją mam przy sobie.
Sama prowadzi bloga więc dla zainteresowanych link
To chyba na tyle w tym poście, zawsze możecie pisać 
w komentarzach co chcecie o mnie wiedzieć.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz